Om 1 år flyttar jag till USA.

Fyfan vad jag längtar.

Om ett år flyttar jag och behöver aldrig mer komma tillbaka :D haha asso det är helt sjukt ! Bara ett år till i skolan, sen bye bye sweden.


Men jag är endå väldigt nervös, jag ska till ett helt främande land ensam, utan vänner eller familj. Det blir bara JAG .. Vill någon följa med ? hehe :P skämt åsido.
Men asso vad ska jag göra, var ska jag bo, hur ska jag få pengar ? eller pengar har jag ju redan men endå. Sjukt läskigt att komma till ett främande land och inte veta någonting.

Eller så träffar jag någon kändis och gifter mig rik ? Skulle sitta fint ;) Hahaha.
Ska iaf bo i West hollywood LA det är där ALLA kändisar bor, coolt va ?




Någon annan som ska till LA eller någon annanstans ? :)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Vera Nellsjö

Härligt! Själv så bor jag i USA nu, och ja göra det i 3 -4 år till, så om du är sugen på att veta hur livet är här så kan du kolla min blogg! :)

kram

2011-09-05 @ 07:09:18
URL: http://veranellsjo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!