Style By Tyra.

Ni vet stylebytyra Bloggarens hemsida med smycken och andra saker :) Eller det är inte bara hennes men iaf.

Hon har så sjukt snygga bikinis, asso helt otroligt snygga ! Jag hade tänkt köpa i början av sommaren men jag köpte annat istället. Så jag ska förmodligen beställa nu så jag kan ha till nästa sommar eller som min familj ska kanske fira jul i LA. Men om ni vill beställa från hennes hemsida klicka HÄR !

ALLA modeller finns i olika färger men jag lägger upp dom jag ska köpa.




Dock är dom ganska dyra. Den som kostar mest är väl 399 tror jag. Men det är värt !

Kollade även in alla snygga smycken och fjäder-extension. Sjukt snyggt !









Vad tycker ni ? HISS ELLER DISS.

KOMMENTERA.

XOXO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!