Clip on slingor

Jag älskar mitt hår. Asso mitt hår är JAG. Jag har haft alla möjliga olika frisyrer, kort, lugg, långt, slingor i olika färger, riktigt långt hår.
Ja ni vet vad jag menar :) Och jag funderar på att färga mitt hår mörkbrunt (jag har ljusbrunt nu) och sätta i gula slingor. Jag vet det låter hår konstigt som helst men det är faktist riktigt cool, har haft det förut och jag älskar när folk står ut med olika färger i sitt hår tycker det är coolt.

Ni som läser kenzas blogg vet att hon för några veckor sedan gjorde reklam för nelly och då fick hon orange/gula slingor vilket var sjukt fint.



Tycker ni jag ska göra det ?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!