Lite om mig.

Carolina undrade om jag kunde skriva lite om mig samt lägga in bilder på skådespelare/skådespelerskor, favorit film & såna saker. Självklart ska jag göra det så det här kommer bli ett långt inlägg. Haha ! :)

Fakta om mig:

Jag bor med min mamma i stockholm, som min halvpappa gick bort för ca 1 år sedan och mina syskon bor hos min riktiga pappa. Jag är 14 år, gillar att shoppa, vara med kompisar, gå på bio .. Ja ni vet såna saker dom mesta ungdomar gör nuförtiden. haha !

(Jag suger på att skriva saker om mig men jag ska försöka) Jag älskar att simma tränade det förut men slutade för ca 2 år sedan som jag hade så mycket att göra i skolan och jag simmade nästan varje dag på kvällen så det blev för mycket. Men funderar på att börja igen :)

Favorit-film/er;

Jag har aldrg haft någon favorit film. Men om jag måste säga en film jag verkligen gillar är det nog 'A walk to remember' ni vet där en tjej har cancer sen träffar hon en kille och han vet inte att hon har det bla bla bla. Men jag gråter verkligen som ett litet barn när jag ser den filmen. Så otroligt fin och romantisk.



Favorit skådespelare/skådespelerska:

Min favorit skådespelare är Eddie Murphy. Tycker han är sjukt rolig och alla filmer han är med i blir ju dubbet så bättre när han är med i den. Haha ! Nej, men har säkert sätt alla hans filmer.

Min favorit skådespelerska är Scarlett Johansson. Tycker även att hon är en väldigt duktig. Har alltid gillat henne och alla dom roller hon spelar & hon är så sjukt vacker. Både Eddie och Scarlett är väldigt duktiga.





Favorit-kändis:

Okej, det här kommer bli svårt. Som jag verkligen har mer än en favorit kändis. Jag gillar både Demi Lovato och megan Fox. Men även Miley Cyrus och Lady Gaga. Så jag vet faktist inte vem jag ska välja. Men jag kan förklara lite om dom, varför jag gillar dom :)

Demi Lovato; Jag avgudar henne för hur stark hon verkligen är. Hon har gått igenom så mycket. Det har såklart andra kändisar också men dom flesta är inte lika öppna med det. Iaf jag kommer ihåg första gången jag såg henne på tv och jag tyckte hur töntig hon såg ut i sina färgglada kläder och hennes hår var ju bara en stor röra. Några månader efter det börjae jag lyssna på en av hennes låtar som precis hade kommit ut 'La La Land'  och jag tyckte den var bra. Konstigt nog. Jag började lyssna på mer av hennes låtar och fastnade direkt, jag blev kär i hennes låtar, haha och inte i henne. Jag började läsa bloggar om henne och då kollade jag längre bak i arkivet på bloggen och hittade en stor interjuv med henne då hon berätta om hur dåligt hon mått.

Att hon skärde sig själv & hon spydde upp maten tills det kom blod, var väl det jag tyckte var hemskt. Men jag tycker bara hon är så stark och jag verkligen avgudar henne för det. Hon fick så mycket kritik av haterz när det kom ut. Men hennes fans är ju helt underbara, dom stöttar henne så mycket det är helt sjukt. Utan er (hennes fans) så skulle hon nog inte ha mått lika bra idag. Även hennes familj, vänner och syster har hjälpt henne.

Megan Fox; Okej, megan megan megan .. Hur kan du vara så COOL ?
Hon skiter i vad folk tycker om henne, hon skiter i om hon pekar fingret till kameran, hon skiter i om folk inte gillar hennes klänning & hon fattar inte varför folk inte har något sinne för humor ! Haha, asso du är så jävla cool megan så jag blir avundsjuk.

Hon behöver inte göra något speciellt hon är sådär. Hon föddes så. Jag menar vissa gör sig verkligen till sig och sen när dom kommer hem är dom som små änglar men NEJ inte megan och hennes kropp är ju liksom perfekt.
Så sjuk cool tjej.

Miley Cyrus: Jag måste erkänna att jag kollade faktist på hannah Montana när jag var yngre. Jag älskade det eller inte självaste hannah montana utan för jag tyckte att miley var en sjukt rolig person. Jag har alltid gillat henne enda sen första gången jag såg henne, hennes musik, klädstil ALLT  Jag menar vem skulle inte vilja ha Miley's garderob ? ;)

Jag undrar hur mycket den tjejen shoppar för i månaden ? haha, det skulle jag gärna vilja veta. Det kan inte vara lite .. Som hon endå är den rikaste tonåringen i USA. Det är ju sjukt bra att hon slutade jobba för disney hennes låtar har ju blivit mycket bättre nu och hennes röst är helt AMAZING ! Har sätt några bilder från hennes tour som hon är på nu, Sjukt coola kläder :)

Lady Gaga; Jag har ÄLSKAT gaga från första början. Från rösta låten hon skrev och då var hon Stefani Joanne Angelina Germanotta. Jag började lyssna på hennes första låtar hon skrev som jag oxå älskade. Sen när Redone skrev hennes låt Pokerface och hon slog igenom som lady gaga. Jag älskade den låten och jag lyssnade på den 24/7 no joke! sen var det just dance och det blev åxå en favorit 24/7, jag verkligen älskade hennes röst och hennes annorlunda klästil som åxå är sjukt cool.

Jag vet inte hur många låtar hon skrev sen under 2010 men KÄND blev hon och folk var ju liksom som galna i henne likaså JAG :) BEROENDE. Jag älskade hennes låtar och klädstil, alltid något nytt ! jag ler verkligen när jag ser henne på bild i hennes annorlunda kläder och klänning. Varför ? För det är cool att hon vågar, hon vågar vara sig själv, gaga vill inte vara normal hon vill vara annorlunda och det är det som gör henne så speciell. Jag ÄLSKAR henne Mother monster ! little monsters PAWS UP.

Därför älskar jag GAGA.




xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!